629738

NESLİHAN UĞUR

2019

The usage of neuromarketing research methods for e-commerce and the eye tracking application test E-ticaret için nöropazarlama araştırma methodlarının kullanımı ve göz izleme uygulaması testi

Yüksek Lisans

Bilim ve Teknoloji = Science and Technology

534612

AHMET ALİOĞLU

2018

An analysis of voters’ perception of visual advertisements with respect to neuromarketing approach: Eye-tracking study Nöropazarlama yaklaşımıyla seçmenlerin görsel reklam algılarının analizi: Göz izleme çalışması

Doktora

İşletme = Business Administration

512231

MERVE GİZEM ÖZDEŞ

2018

The new concept of consumer behavior: Neuromarketing Tüketici davranışları için yeni bir konsept: Nöropazarlama

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

473425

CEYDA USLU

2017

Comparison of advertising research results: Neuromarketing and focus group research Reklam araştırması sonuçlarının karşılaştırılması: Nöropazarlama ve odak grup araştırması

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

408559

RABİA ÇEVİK

2015

An awareness research for neuromarketing that is a new scientific way of doing market research Pazar araştırması yapmada yeni bir bilimsel yol olan nöropazarlama için farkındalık araştırması

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

408550

SELİN BİLGİÇ

2014

A contemporary marketing technique: Neuromarketing Çağımızın pazarlama tekniği: Nöropazarlama

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

636746

CEM KEBECİ

2020

Nöropazarlama faaliyetlerinin tüketici algısı üzerine etkisi The impact of neuromarketing activities on consumer perception

Yüksek Lisans

Reklamcılık = Advertising

633120

ELİF ARZEN DEMİREL

2020

Nöropazarlama ve ambalaj tasarımı Neuromarketing and packaging design

Yüksek Lisans

Güzel Sanatlar = Fine Arts

631933

SELİN EMÜL

2020

Hedonik tüketim reklamlarının nöropazarlama açısından eye-tracking ile incelenmesi Investigation of hedonic consumption ads by eye-tracking in terms of neuromarketing

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

551784

ECEM ÇOKBİLEN ERDOĞAN

2019

Nöropazarlama çerçevesinde destinasyon pazarlaması: Eye-tracking yöntemi Destination marketing as part of neuromarketing: Eye-tracking method

Yüksek Lisans

Turizm = Tourism ; İşletme = Business Administration

564371

LALE BABUŞ

2019

Demografik özelliklere ve karar verme tarzlarına göre tüketicilerin nöropazarlamaya bakış açısı Perspective of the consumers on neuromarketing according to their demographic characteristics and decision-making styles

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

579248

AYŞEGÜL UZUN ŞAHİN

2019

Klasik satış teknikleri ile nöropazarlama satış teknikleri arasındaki farkların incelenmesi The research about differences between classical sales techniques and neuromarketing sales techniques

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

556533

ŞİRVAN KARAKIŞ

2019

Ürün paketlerinin algılanmasına yönelik bir nöropazarlama araştırması: Göz izleme çalışması A neuromarketing research on perception towards packaging: An eye tracking study

Doktora

İşletme = Business Administration

543901

KEMAL EREN ŞENYAPRAK

2019

Pazarlamada yeni bir yaklaşım: Nöropazarlama A new approach in marketing: Neuromarketing

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

548766

ERDEM GEÇİT

2019

Nöropazarlama perspektifinden marka maskotları: Televizyon reklamlarında kullanılan marka maskotlarının dikkat çekiciliği üzerine deneysel bir çalışma Brand mascots from the perspective of neuromarketing: An empirical study on brand mascots’s ability to attract attention used in television advertisement

Doktora

Reklamcılık = Advertising ; İşletme = Business Administration

621989

HAMİDE KARAASLAN

2019

Geleneksel pazarlamadan nöropazarlamaya geçişin teorik bir analizi A theoretical analysis of the transition to neuromarketing in traditional marketing

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

561767

PINAR COŞKUN

2019

Elektronik ticaret sitelerinin nöropazarlama açısından eeg ve eye-tracking yöntemleri ile incelenmesi Investigating electronic trade websites by eeg and eye-tracking methods in terms of neuromarketing

Doktora

İşletme = Business Administration

563239

NİHAN TOMRİS KÜÇÜN

2019

Sosyal psikoloji çerçevesinden satın alma sürecinin nöropazarlama yöntemleri ile incelenmesi Examination of consumer purchase decisions via neuromarketing methods: A social psychology approach

Doktora

İşletme = Business Administration

580137

YUSUF BOZKURT

2019

Kokusal pazarlamanın marka farkındalığı üzerindeki etkisinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi Investigation of the effect of scent marketing on brand awareness with neuromarketing technique

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

614806

ALİ TOKER

2019

Seçilmiş reklam filmlerinin nöropazarlama kapsamında göz izleme yöntemi ile analizi Analysis of selected advertising films with eye tracking method in neuromarketing

Doktora

İşletme = Business Administration

580864

MUTLU OĞUZ

2019

Nöropazarlama süreçleri ve müşterilerin araç kiralama süreçlerindeki satın alma tercihlerini inceleyen araştırma Neuro marketing processes and investigation of customers purchasing preferences in car rental processes

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

568802

BEYZA DURMAZ

2019

Nöropazarlama faaliyetleri kapsamında bilinçaltı reklamcılığın tüketici algısı üzerindeki etkisi: Konya ili örneği (Y kuşağı) The impact of subconscious adverstising on consumer perception within the scope of neuromarketing activities: Example of Konya province (Generation Y)

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

598488

DEMET ÖZTAŞ

2019

Reklam filmleri ve bireysel tercihler arasındaki ilişkinin nöropazarlama yöntemleri ile ölçümlenmesi üzerine deneysel bir çalışma Measuring the relationship between advertisements and individual preferences by neuromarketing methods: In experimental research

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration


515036

ELİF EDİN DİNÇ

2018

Türk halkının küresel ve yerel markalara olan duyusal ve duygusal tepkilerinin nöropazarlama yöntemleri kullanılarak karşılaştırılması ve ölçülmesine yönelik uygulamalı bir araştırma A comparison and analysis of an applied research of Turkish society’s sensorial and emotional responses towards global and local brands by using neuromarketing methods

Yüksek Lisans

Reklamcılık = Advertising





488561

FUNDA TUNÇ

2018

Reklamlarda kullanılan görsellerin farkındalık yaratma etkisinin nöropazarlama açısından incelenmesi Investigation of the effect of creating awareness of the visuals used in advertising in terms of neuro marketing

Yüksek Lisans

Reklamcılık = Advertising ; İşletme = Business Administration

488562

EBUBEKİR UĞUR

2018

Retro pazarlama uygulamalarına tüketici tepkilerinin nöropazarlama ile incelenmesi Investigation of reaction consumers with neuromarketing to retro marketing applications

Yüksek Lisans

Reklamcılık = Advertising ; İşletme = Business Administration

516838

PINAR ALYAR

2018

Pazarlamada yeni bir araştırma yaklaşımı olarak nöropazarlamayla algı yönetimi ve bir uygulama Perception management through neuromarketing: A new research approach in marketing and a study

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

472025

HAYRULLAH KESEK

2017

Nöropazarlama yaklaşımının tüketici davranışları üzerindeki etkisi: Malatya İnönü Üniversitesi örneği The impact of neuromarketing on consumer behavior: Malatya Inonu University sample

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

486270

ŞAHAP AKAN

2017

Havayolu marka kişiliği algısının yüzyüze görüşme ve nöropazarlama yöntemlerinden EEG ile karşılaştırılması: Bir uygulama Comparison of airline brand personality perception by face to face interview method and EEG method of neuromarketing: An application

Yüksek Lisans

Sivil Havacılık = Civil Aviation ; İşletme = Business Administration

482146

YAPRAK BURÇAK BOYDAK ÖZTAŞ

2017

Nöropazarlama kapsamında göz izleme tekniği: E-dergi kapak tasarımı karakteristiklerinin, okurların satın alma niyetlerine etkileri üzerine deneysel bir uygulama Eye tracking technique within the scope of neuromarketing: An experimental study upon the effects of e-magazine cover design characteristics on readers’ purchase intentions

Doktora

İşletme = Business Administration

469368

AYDAN TAPIKLAMA

2017

Pazarlamada yeni bir yaklaşım: Nöropazarlama A new approach in marketing: Neuromarketing

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

457366

FATMA KÖMÜRCÜOĞLU

2016

Pazarlama iletişim sürecinin etkinliğini arttırmada nöropazarlama: Bir alan araştırması Marketing communication process efficiency increase i ̇n neuromarketi̇ng: A field research

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

434549

AIMAN BAYASSOVA

2016

Gerçek eylem olarak nöropazarlama: Tüketici davranışları uygulaması Neuromarketing as a real action: Consumer behavior implementation

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

437166

SEVGİ NUR KURUŞ SADEDİL

2016

Pazarlama mesajlarının etkinliği açısından geleneksel pazarlama araştırmaları ile nöropazarlama araştırmalarının karşılaştırılması; ‘Sigara paketleri üzerindeki caydırıcı mesajların, sigara kullanma alışkanlıkları üzerindeki etkisi’ Comparison of conventional marketing researches and neuromarketing researches in regard to the efficiency of marketing messages: ‘The effects of dissuasive messages on the cigarette packages to smoking habits’

Doktora

Reklamcılık = Advertising

443102

HAKAN DEMİRTÜRK

2016

Nöropazarlama açısından bilgilenmiş kullanıcıların karar süreci üzerinde koku etkisinin ölçümlenmesi Measurement of effect of the smell on the decision process of the informed users in terms of neuromarketing

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

438209

TALHA BAYIR

2016

Marka kişiliği algısının ölçümünde anket ve nöropazarlama yöntemlerinin karşılaştırılması The comparison of survey and neuromarketing methods in measurement of brand personality perception

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

435077

AHMED İHSAN ŞİMŞEK

2016

Tüketicilerin otomobil markaları üzerindeki algılarının nöropazarlama açısından ölçülmesi: Elazığ ilinde yapılan deneysel bir çalışma Measuring the consumer’s perception on automobile brands from the neuromarketing perspective: An experimental study in Elazığ

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

448006

ALAADDİN SELÇUK KÖYLÜOĞLU

2016

Nöropazarlamada davranışsal deneylerle reklamın tüketici üzerindeki etkisinin araştırılması Research on the effect of advertising on consumer through behavioral experiments in neuromarketing

Doktora

İşletme = Business Administration

454755

HÜSEYİN ÇAĞATAY KARABIYIK

2016

Nöropazarlama çerçevesinde tüketici teorisi ve yeniden tanımlanması gereken homoekonomikus kavramı Consumer theory and homoeconomicus concept, which has to be described again whithin the frame of neuromarketing

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

431772

FATMA GÖRAL

2015

Nöropazarlama çerçevesinde farklı emosyonel değerliğe sahip uyaranların bellek üzerindeki etkisinin olaya ilişkin potansiyeller ve salınımlarla araştırılması Within the framework of neuromarketing investigation of the effect of stimuli with different emotional valence on memory by event related potentials and oscillations

Yüksek Lisans

Fizyoloji = Physiology ; Psikoloji = Psychology

396859

TURAN VALİYEVA

2015

Tüketici davranışlarını etkilemede yeni bir iletişim tekniği olarak nöropazarlama iletişimi Neuromarketi̇ ng communi̇cati̇ on as a new communi̇cati̇ on method for mani̇pulati ̇ng consumer behavi̇or

Yüksek Lisans

Halkla İlişkiler = Public Relations ; İletişim Bilimleri = Communication Sciences ; İşletme = Business Administration

389847

CESİM BEHREMEN

2015

Yiyecek ve içecek işletmelerinin nöropazarlama faaliyetlerinde duyusal algıların etkisi: Psikonörobiyokimya perspektifi The effects of sensory perception of food and beverage operation in neuromarketing activites: Perspective of psychoneurobiochemistry

Yüksek Lisans

Turizm = Tourism ; İşletme = Business Administration

361752

IŞIL SOLMAZ

2014

Nöropazarlama faaliyetlerinde bilinçaltı reklamcılık ve tüketici algısı üzerindeki etkisi Subliminal advertising activities in neuromarketing and its effects on consumer perception

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

380181

MAHMUT SELAMİ AKIN

2014

Pazarlama araştırmacıları perspektifinden nöropazarlama: Keşifsel bir araştırma According to the market researcher perspective of neuromarketing: An exploratory research

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration

375479

ÇAĞLA PINAR UTKUTUĞ

2014

Nöropazarlama kapsamında tüketicilerin televizyon reklamlarına gösterdikleri duygulanım ve bilişsel tepkilerin değerlendirilmesi: Yüz kasları hareketi analizi ile anket yönteminin karşılaştırılması Assessment of affective and cognitive responses towards television advertisements within the context of neuromarketing: Comparision of facial muscle movement analyses and survey method

Doktora

Reklamcılık = Advertising ; İşletme = Business Administration

308474

FATMA ÇUBUK

2012

Pazarlamada uygulamaya yönelik yeni bir yaklaşım: Nöropazarlama A New applied and scientific approach: Neuromarketing

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration



601675

ÖZLEM HÜR

2019

Nöropazarlama yöntemlerinin algı yönetimine etkisi: Beyaz yakalı çalışanlar üzerine bir araştırma The effect of neuromarketing methods on perception management: A research on white collar employees

Yüksek Lisans

Reklamcılık = Advertising ; İletişim Bilimleri = Communication Sciences ; İşletme = Business Administration


512544

YUNUS EMRE GÜR

2018

Beyin müzik ilişkisi: Tüketicilerin reklam müziklerine tepkilerinin nöropazarlama ile incelenmesi Brain music relationship: Consumer’s reaction to advertising music with neuromarketing

Yüksek Lisans

İşletme = Business Administration




Translate »