629738
NESLİHAN UĞUR
2019
The usage of neuromarketing research methods for e-commerce and the eye tracking application test E-ticaret için nöropazarlama araştırma methodlarının kullanımı ve göz izleme uygulaması testi
Yüksek Lisans
Bilim ve Teknoloji = Science and Technology
534612
AHMET ALİOĞLU
2018
An analysis of voters’ perception of visual advertisements with respect to neuromarketing approach: Eye-tracking study Nöropazarlama yaklaşımıyla seçmenlerin görsel reklam algılarının analizi: Göz izleme çalışması
Doktora
İşletme = Business Administration
512231
MERVE GİZEM ÖZDEŞ
2018
The new concept of consumer behavior: Neuromarketing Tüketici davranışları için yeni bir konsept: Nöropazarlama
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
473425
CEYDA USLU
2017
Comparison of advertising research results: Neuromarketing and focus group research Reklam araştırması sonuçlarının karşılaştırılması: Nöropazarlama ve odak grup araştırması
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
408559
RABİA ÇEVİK
2015
An awareness research for neuromarketing that is a new scientific way of doing market research Pazar araştırması yapmada yeni bir bilimsel yol olan nöropazarlama için farkındalık araştırması
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
408550
SELİN BİLGİÇ
2014
A contemporary marketing technique: Neuromarketing Çağımızın pazarlama tekniği: Nöropazarlama
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
636746
CEM KEBECİ
2020
Nöropazarlama faaliyetlerinin tüketici algısı üzerine etkisi The impact of neuromarketing activities on consumer perception
Yüksek Lisans
Reklamcılık = Advertising
633120
ELİF ARZEN DEMİREL
2020
Nöropazarlama ve ambalaj tasarımı Neuromarketing and packaging design
Yüksek Lisans
Güzel Sanatlar = Fine Arts
631933
SELİN EMÜL
2020
Hedonik tüketim reklamlarının nöropazarlama açısından eye-tracking ile incelenmesi Investigation of hedonic consumption ads by eye-tracking in terms of neuromarketing
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
551784
ECEM ÇOKBİLEN ERDOĞAN
2019
Nöropazarlama çerçevesinde destinasyon pazarlaması: Eye-tracking yöntemi Destination marketing as part of neuromarketing: Eye-tracking method
Yüksek Lisans
Turizm = Tourism ; İşletme = Business Administration
564371
LALE BABUŞ
2019
Demografik özelliklere ve karar verme tarzlarına göre tüketicilerin nöropazarlamaya bakış açısı Perspective of the consumers on neuromarketing according to their demographic characteristics and decision-making styles
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
579248
AYŞEGÜL UZUN ŞAHİN
2019
Klasik satış teknikleri ile nöropazarlama satış teknikleri arasındaki farkların incelenmesi The research about differences between classical sales techniques and neuromarketing sales techniques
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
556533
ŞİRVAN KARAKIŞ
2019
Ürün paketlerinin algılanmasına yönelik bir nöropazarlama araştırması: Göz izleme çalışması A neuromarketing research on perception towards packaging: An eye tracking study
Doktora
İşletme = Business Administration
543901
KEMAL EREN ŞENYAPRAK
2019
Pazarlamada yeni bir yaklaşım: Nöropazarlama A new approach in marketing: Neuromarketing
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
548766
ERDEM GEÇİT
2019
Nöropazarlama perspektifinden marka maskotları: Televizyon reklamlarında kullanılan marka maskotlarının dikkat çekiciliği üzerine deneysel bir çalışma Brand mascots from the perspective of neuromarketing: An empirical study on brand mascots’s ability to attract attention used in television advertisement
Doktora
Reklamcılık = Advertising ; İşletme = Business Administration
621989
HAMİDE KARAASLAN
2019
Geleneksel pazarlamadan nöropazarlamaya geçişin teorik bir analizi A theoretical analysis of the transition to neuromarketing in traditional marketing
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
561767
PINAR COŞKUN
2019
Elektronik ticaret sitelerinin nöropazarlama açısından eeg ve eye-tracking yöntemleri ile incelenmesi Investigating electronic trade websites by eeg and eye-tracking methods in terms of neuromarketing
Doktora
İşletme = Business Administration
563239
NİHAN TOMRİS KÜÇÜN
2019
Sosyal psikoloji çerçevesinden satın alma sürecinin nöropazarlama yöntemleri ile incelenmesi Examination of consumer purchase decisions via neuromarketing methods: A social psychology approach
Doktora
İşletme = Business Administration
580137
YUSUF BOZKURT
2019
Kokusal pazarlamanın marka farkındalığı üzerindeki etkisinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi Investigation of the effect of scent marketing on brand awareness with neuromarketing technique
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
614806
ALİ TOKER
2019
Seçilmiş reklam filmlerinin nöropazarlama kapsamında göz izleme yöntemi ile analizi Analysis of selected advertising films with eye tracking method in neuromarketing
Doktora
İşletme = Business Administration
580864
MUTLU OĞUZ
2019
Nöropazarlama süreçleri ve müşterilerin araç kiralama süreçlerindeki satın alma tercihlerini inceleyen araştırma Neuro marketing processes and investigation of customers purchasing preferences in car rental processes
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
568802
BEYZA DURMAZ
2019
Nöropazarlama faaliyetleri kapsamında bilinçaltı reklamcılığın tüketici algısı üzerindeki etkisi: Konya ili örneği (Y kuşağı) The impact of subconscious adverstising on consumer perception within the scope of neuromarketing activities: Example of Konya province (Generation Y)
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
598488
DEMET ÖZTAŞ
2019
Reklam filmleri ve bireysel tercihler arasındaki ilişkinin nöropazarlama yöntemleri ile ölçümlenmesi üzerine deneysel bir çalışma Measuring the relationship between advertisements and individual preferences by neuromarketing methods: In experimental research
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
515036
ELİF EDİN DİNÇ
2018
Türk halkının küresel ve yerel markalara olan duyusal ve duygusal tepkilerinin nöropazarlama yöntemleri kullanılarak karşılaştırılması ve ölçülmesine yönelik uygulamalı bir araştırma A comparison and analysis of an applied research of Turkish society’s sensorial and emotional responses towards global and local brands by using neuromarketing methods
Yüksek Lisans
Reklamcılık = Advertising
488561
FUNDA TUNÇ
2018
Reklamlarda kullanılan görsellerin farkındalık yaratma etkisinin nöropazarlama açısından incelenmesi Investigation of the effect of creating awareness of the visuals used in advertising in terms of neuro marketing
Yüksek Lisans
Reklamcılık = Advertising ; İşletme = Business Administration
488562
EBUBEKİR UĞUR
2018
Retro pazarlama uygulamalarına tüketici tepkilerinin nöropazarlama ile incelenmesi Investigation of reaction consumers with neuromarketing to retro marketing applications
Yüksek Lisans
Reklamcılık = Advertising ; İşletme = Business Administration
516838
PINAR ALYAR
2018
Pazarlamada yeni bir araştırma yaklaşımı olarak nöropazarlamayla algı yönetimi ve bir uygulama Perception management through neuromarketing: A new research approach in marketing and a study
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
472025
HAYRULLAH KESEK
2017
Nöropazarlama yaklaşımının tüketici davranışları üzerindeki etkisi: Malatya İnönü Üniversitesi örneği The impact of neuromarketing on consumer behavior: Malatya Inonu University sample
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
486270
ŞAHAP AKAN
2017
Havayolu marka kişiliği algısının yüzyüze görüşme ve nöropazarlama yöntemlerinden EEG ile karşılaştırılması: Bir uygulama Comparison of airline brand personality perception by face to face interview method and EEG method of neuromarketing: An application
Yüksek Lisans
Sivil Havacılık = Civil Aviation ; İşletme = Business Administration
482146
YAPRAK BURÇAK BOYDAK ÖZTAŞ
2017
Nöropazarlama kapsamında göz izleme tekniği: E-dergi kapak tasarımı karakteristiklerinin, okurların satın alma niyetlerine etkileri üzerine deneysel bir uygulama Eye tracking technique within the scope of neuromarketing: An experimental study upon the effects of e-magazine cover design characteristics on readers’ purchase intentions
Doktora
İşletme = Business Administration
469368
AYDAN TAPIKLAMA
2017
Pazarlamada yeni bir yaklaşım: Nöropazarlama A new approach in marketing: Neuromarketing
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
457366
FATMA KÖMÜRCÜOĞLU
2016
Pazarlama iletişim sürecinin etkinliğini arttırmada nöropazarlama: Bir alan araştırması Marketing communication process efficiency increase i ̇n neuromarketi̇ng: A field research
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
434549
AIMAN BAYASSOVA
2016
Gerçek eylem olarak nöropazarlama: Tüketici davranışları uygulaması Neuromarketing as a real action: Consumer behavior implementation
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
437166
SEVGİ NUR KURUŞ SADEDİL
2016
Pazarlama mesajlarının etkinliği açısından geleneksel pazarlama araştırmaları ile nöropazarlama araştırmalarının karşılaştırılması; ‘Sigara paketleri üzerindeki caydırıcı mesajların, sigara kullanma alışkanlıkları üzerindeki etkisi’ Comparison of conventional marketing researches and neuromarketing researches in regard to the efficiency of marketing messages: ‘The effects of dissuasive messages on the cigarette packages to smoking habits’
Doktora
Reklamcılık = Advertising
443102
HAKAN DEMİRTÜRK
2016
Nöropazarlama açısından bilgilenmiş kullanıcıların karar süreci üzerinde koku etkisinin ölçümlenmesi Measurement of effect of the smell on the decision process of the informed users in terms of neuromarketing
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
438209
TALHA BAYIR
2016
Marka kişiliği algısının ölçümünde anket ve nöropazarlama yöntemlerinin karşılaştırılması The comparison of survey and neuromarketing methods in measurement of brand personality perception
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
435077
AHMED İHSAN ŞİMŞEK
2016
Tüketicilerin otomobil markaları üzerindeki algılarının nöropazarlama açısından ölçülmesi: Elazığ ilinde yapılan deneysel bir çalışma Measuring the consumer’s perception on automobile brands from the neuromarketing perspective: An experimental study in Elazığ
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
448006
ALAADDİN SELÇUK KÖYLÜOĞLU
2016
Nöropazarlamada davranışsal deneylerle reklamın tüketici üzerindeki etkisinin araştırılması Research on the effect of advertising on consumer through behavioral experiments in neuromarketing
Doktora
İşletme = Business Administration
454755
HÜSEYİN ÇAĞATAY KARABIYIK
2016
Nöropazarlama çerçevesinde tüketici teorisi ve yeniden tanımlanması gereken homoekonomikus kavramı Consumer theory and homoeconomicus concept, which has to be described again whithin the frame of neuromarketing
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
431772
FATMA GÖRAL
2015
Nöropazarlama çerçevesinde farklı emosyonel değerliğe sahip uyaranların bellek üzerindeki etkisinin olaya ilişkin potansiyeller ve salınımlarla araştırılması Within the framework of neuromarketing investigation of the effect of stimuli with different emotional valence on memory by event related potentials and oscillations
Yüksek Lisans
Fizyoloji = Physiology ; Psikoloji = Psychology
396859
TURAN VALİYEVA
2015
Tüketici davranışlarını etkilemede yeni bir iletişim tekniği olarak nöropazarlama iletişimi Neuromarketi̇ ng communi̇cati̇ on as a new communi̇cati̇ on method for mani̇pulati ̇ng consumer behavi̇or
Yüksek Lisans
Halkla İlişkiler = Public Relations ; İletişim Bilimleri = Communication Sciences ; İşletme = Business Administration
389847
CESİM BEHREMEN
2015
Yiyecek ve içecek işletmelerinin nöropazarlama faaliyetlerinde duyusal algıların etkisi: Psikonörobiyokimya perspektifi The effects of sensory perception of food and beverage operation in neuromarketing activites: Perspective of psychoneurobiochemistry
Yüksek Lisans
Turizm = Tourism ; İşletme = Business Administration
361752
IŞIL SOLMAZ
2014
Nöropazarlama faaliyetlerinde bilinçaltı reklamcılık ve tüketici algısı üzerindeki etkisi Subliminal advertising activities in neuromarketing and its effects on consumer perception
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
380181
MAHMUT SELAMİ AKIN
2014
Pazarlama araştırmacıları perspektifinden nöropazarlama: Keşifsel bir araştırma According to the market researcher perspective of neuromarketing: An exploratory research
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
375479
ÇAĞLA PINAR UTKUTUĞ
2014
Nöropazarlama kapsamında tüketicilerin televizyon reklamlarına gösterdikleri duygulanım ve bilişsel tepkilerin değerlendirilmesi: Yüz kasları hareketi analizi ile anket yönteminin karşılaştırılması Assessment of affective and cognitive responses towards television advertisements within the context of neuromarketing: Comparision of facial muscle movement analyses and survey method
Doktora
Reklamcılık = Advertising ; İşletme = Business Administration
308474
FATMA ÇUBUK
2012
Pazarlamada uygulamaya yönelik yeni bir yaklaşım: Nöropazarlama A New applied and scientific approach: Neuromarketing
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
601675
ÖZLEM HÜR
2019
Nöropazarlama yöntemlerinin algı yönetimine etkisi: Beyaz yakalı çalışanlar üzerine bir araştırma The effect of neuromarketing methods on perception management: A research on white collar employees
Yüksek Lisans
Reklamcılık = Advertising ; İletişim Bilimleri = Communication Sciences ; İşletme = Business Administration
512544
YUNUS EMRE GÜR
2018
Beyin müzik ilişkisi: Tüketicilerin reklam müziklerine tepkilerinin nöropazarlama ile incelenmesi Brain music relationship: Consumer’s reaction to advertising music with neuromarketing
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration